Kappers op Instagram!
Noodzakelijke voor de persoonlijke verzorging, een goed kapsel. Waar de ene persoon om de week naar de kapper gaat, zal de ander het prima vinden om eens in de 7 weken langs te gaan. Echter heeft de kapper door de maatregelen lang de deuren moeten sluiten en waren de werkzaamheden beperkt. Nu de maatregelen op een lager pitje zijn gezet, is het belangrijk dat de kapperszaken hun marketing verbeteren zodat ze veel klanten aantrekken. Hoe kun je hiervoor zorgen dat mensen bij de zaak komen? Een nieuwe maar innovatieve manier in social media en dan in het bijzonder Instagram!
Waarom Instagram?
Instagram is een onderdeel van de social media platformen. De afgelopen jaren heeft het zich flink ontwikkeld en staat nu hoog aangeschreven als platform. Mensen kunnen een foto of video delen met anderen, vervolgens liken en deze kan uiteindelijk weer gedeeld worden met anderen. Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden, de perfecte gedachte voor Instagram. Het dient in dit geval als een hulpdienst. Een hulpdienst als oplossing. Op het account kan gepost worden hoe de zaak eruit ziet en wat voor behandelingen ze uitvoeren. Mensen willen altijd dat er goede service geboden wordt en dat ze waar krijgen voor hun geld. Het is dus belangrijk om te laten zien waar ze voor staan. Dat kan doormiddel van foto’s als video’s om de mensen een beter beeld te geven.
Waarom Chatkracht?
Chatkracht dient hierbij als online chatservice voor de bedrijven. Denk hierbij aan het ontnemen van werk wat zorgt voor extra tijd. De chatspecialisten kunnen zo mensen helpen die vragen hebben over een bepaald onderwerp of mensen triggeren om ook verder te kijken dan de Instagrampagina. Het is dus een extra mogelijkheid die Chatkracht creëert voor andere bedrijven. Het levert dus voor alle partijen een win-winsituatie op met alleen maar voordelen hierbij!